Maj 2019
P W Ś C P S N
« Sty    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kosmetyki a reklama

Przemysł kosmetyczny z roku na rok się coraz prężniej rozwija. Dlatego, aby reklamować swoje produkty wiele firm zatrudnia gwiazdy, które w przekonujący sposób mają opowiedzieć o nowym produkcie lub jak w wypadku perfum pokazać ich niewidoczne na pierwszy rzut oka zalety. Firmy kosmetyczne, które głównie moda popycha do rozwoju, widząc popularność azjatyckich BB Creams postanowiły wypuścić na rynek swoje odpowiedniki. W ten sposób można kupić szwedzkie Blemish Balm czy nawet BB Cream sygnowany logo Mac. Nie każda osoba zdaje sobie sprawę, że na kosmetyki też może być moda. Obecnie jest moda na wszelkiego rodzaju edycje limitowane, które wypuściły na rynek między innymi Essence, Catrice czy wspominany Mac. Popyt na kolekcje limitowane podkręciły kosmetyczne blogerki, które nieświadomie pokazały zwyczajnym użytkownikom Internetu co aktualnie jest trendy w kosmetykach. Wadą koncernów kosmetycznych jest to, że wypuszczają mnóstwo kosmetyków o tych samych właściwościach, ale pod innymi nazwami. W ten sposób do pielęgnacji ciała mamy na przykład: balsam, lotion i masło, przy czym każdy z tych produktów działa tak samo tylko ma niekiedy inną konsystencję. W ten sposób zamiast kupić jeden produkt kupujemy

Możliwość komentowania jest wyłączona.